Snapchat-advertenties
Verbeterde zichtbaarheid

Verschillende soorten Snapchat-advertenties
Tijdens jouw campagne maken we gebruik van verschillende advertentieformaten, afhankelijk van wat bij jouw doelgroep aansluit:
- Single Image of Video Ads: perfecte start voor merkbekendheid met visueel aantrekkelijke content.
- Story Ads: meerdere afbeeldingen of video’s in een verhalende vorm.
- Collection Ads: ideaal voor e-commerce, met productcatalogi in een interactief format.
- AR Lenses: unieke augmented reality-ervaringen die je merk tot leven brengen.
- Filters: geografisch gerichte overlays voor foto’s en video’s.
Herken jij dit?
Waarom zou je Snapchat-advertenties inzetten?
Wil je met jouw merk groeien? Ga dan aan de slag met adverteren op Snapchat. Dit platform biedt unieke kansen, zoals:
Direct contact met een jonge doelgroep
Via Snapchat bereik je niet alleen 90% van de jongeren tussen 13 en 24 jaar, maar ook 75% van alle mensen tussen 13 en 34 jaar.
Hogere aankoopbereidheid
Gebruikers van Snapchat zijn 34% meer geneigd om een product aan te schaffen dat ze via het platform zien, vergeleken met andere social mediaplatforms.
Creatieve advertentiemogelijkheden
Of je nu kiest voor single-image ads, video-advertenties of unieke AR-filters, Snapchat biedt diverse creatieve formats om je merk op een authentieke manier te presenteren aan je doelgroep.
De beste Snapchat-advertenties
Hoe wij jouw Snapchat-advertising aanpakken
Wil je aan de slag met Snapchat-advertising? Maak een vrijblijvende afspraak met onze specialisten, dan gaan we met je om tafel en maken we een krachtig advertentieplan. Zo’n plan ziet er ongeveer als volgt uit:
Wil jij succesvol adverteren op Snapchat?
Wil jij een jongere generatie potentiële klanten bereiken via Snapchat? Onze specialisten helpen je om het maximale uit je advertenties te halen. Met onze kennis over dit krachtige platform creëren we marketingcampagnes die optimaal resultaat opleveren.