CRO / UX

Wil je meer uit je websiteverkeer halen? Zijn je bezoekersaantallen hoog, maar blijven de conversies achter? Met conversie-optimalisatie (CRO) en een verbeterde gebruiksvriendelijkheid (UX) zorgen onze specialisten dat gebruikers je website makkelijker kunnen navigeren en dat je meer omzet genereert!
104%

Hoger conversiepercentage

110%

Meer omzet

Amber van Vuure vrijstaand_TRANSPARANT

Wat zijn de voordelen van CRO en UX bij Semwerkt?

  • Strategie op basis van data: we baseren alle optimalisaties die we uitvoeren op concrete data en gebruikersonderzoek. We doen geen aannames.
  • Continue groei in resultaten: door constant te testen en te optimaliseren, zorgen we voor blijvende verbetering van je website. Met A/B-tests ontdekken we wat écht werkt voor jouw doelgroep.
  • Snelle optimalisatie: we pakken verbeterpunten direct aan en meten de impact. Zo zie je snel resultaat en blijven we verfijnen voor optimale prestaties.
  • Transparante samenwerking: je hebt 24/7 toegang tot ons dashboard met alle resultaten en ontvangt maandelijks een uitgebreide rapportage. Je blijft dus altijd op de hoogte van de voortgang van je campagne!

Ontdek jouw grootste kansen

Jesper Roseboom portretfoto_BEIGE

Met het optimaliseren van je conversieratio maak je slim gebruik van het verkeer dat je al hebt. Zelfs kleine verbeteringen kunnen leiden tot aanzienlijke verhogingen in omzet, doordat je bezoekers effectiever converteert naar klanten.

Herken je deze problemen?

Je website trekt veel bezoekers, maar ze converteren niet naar klanten.
Bezoekers verlaten je website snel, zonder actie te ondernemen.
Je weet niet precies waar bezoekers afhaken in het aankoopproces.
Je website presteert technisch minder goed, wat leidt tot een slechte gebruikerservaring.
Je hebt geen inzicht in het gedrag van je websitebezoekers.
Je wilt je conversieratio verhogen, maar weet niet waar je moet beginnen.

Waarom zijn CRO en UX onmisbaar voor je bedrijf?

Bij Semwerkt begrijpen we dat elke bezoeker waardevol is. Onze CRO- en UX-specialisten helpen je om meer uit je websiteverkeer te halen door data-gedreven optimalisaties die direct resultaat opleveren. Door conversie-optimalisatie toe te passen en de gebruiksvriendelijkheid van je website te verbeteren, til je je online marketingstrategie naar een hoger niveau. Met de juiste aanpak:

  • Verhoog je conversies
    We nemen knelpunten op je website weg en verbeteren de gebruikerservaring. Hiervoor gaan meer bezoekers over tot een conversie.
  • Verbeter je technische prestaties
    Veel websites zijn technisch niet goed op orde. Ze hebben bijvoorbeeld verouderde software, serverproblemen of doen het niet goed in bepaalde browsers. Door dit voor jouw website wel goed te regelen, creëeren we direct een voorsprong op je concurrentie.
  • Vergroot je rendement
    Door je website continu te optimaliseren op basis van gebruikersgedrag en data, halen we meer omzet uit je bestaande verkeer en profiteer je van een hoger rendement op je actieve marketingkanalen.

Vraag direct meer informatie aan

Hoe onze specialisten je CRO & UX aanpakken

Om je website optimaal te laten presteren en je conversieratio te optimaliseren, hanteren we een helder stappenplan dat we samen doorlopen:

Stap 1

Kennismaking

We gaan met je in gesprek om je doelen, uitdagingen en wensen in kaart te brengen. Zo krijgen we een goed beeld van je bedrijf.
Stap 2

Kansenonderzoek

We voeren een grondige analyse uit van je website, waarbij we kijken naar technische prestaties, gebruikersgedrag en conversie-knelpunten. Dit geeft ons inzicht in de belangrijkste kansen en verbetermogelijkheden.
Stap 3

Strategie en planning

Op basis van het onderzoek ontwikkelen we een concrete strategie met prioriteiten en een duidelijke planning. We bepalen samen welke optimalisaties de meeste impact zullen hebben.
Stap 4

Kick-off

Na overleg met jou, starten we met de implementatie van de eerste optimalisaties en zorgen we dat alle nodige tools en metingen zijn ingesteld.
Stap 5

Optimalisatie

We voeren continue verbeteringen door, testen verschillende varianten (A/B-testing) en optimaliseren op basis van de resultaten.
Stap 6

Analyse en rapportage

We monitoren alle resultaten, sturen bij waar nodig en houden je op de hoogte via heldere rapportages en persoonlijke updates.
Semwerkt spreekt duidelijke en begrijpelijke taal. Samen met de korte lijnen en betrokkenheid zorgt dit voor een hele fijne samenwerking
Brenda Hoff Eigenaar & oprichtster Brenda Kookt
114%

Meer organisch verkeer

146%

Meer terugkerende bezoekers

Semwerkt heeft ervoor gezorgd dat we gelijk gas konden geven.
Erik Kool Eigenaar BBQ Outside
65%

Meer conversies

3x

Meer omzet